برای لاغری شکم و پهلو و ران چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

<p style=”font-weight: 400;”>همیشه چاق بودن شکم، پلو و همچنین ران ها برای ما درد سر ساز هستند که بعضا باعث کاهش اعتماد به نفس ما می شوند. در این مقاله قصد داریم به ارایه راهکارهایی مناسب برای شما بپردازیم.</p>
<p style=”font-weight: 400;”></p>
<p style=”font-weight: 400;”><strong>از یک رژیم لاغری مناسب پیروی کنید</strong></p>
<p style=”font-weight: 400;”>در این بخش قصد داریم به معرفی یک <a href=”https://gymito.com/blog/how-to-loose-weight-fast/?utm_source=chicrank&amp;utm_medium=Advertorial”><strong>رژیم لاغری سریع</strong></a> بپردازیم، به خصوص برای آن دسته از افرادی که به هر دلیل فصت کافی برای دنبال کردن یک رژیم غذایی بلند مدت را ندارند.</p>
<p style=”font-weight: 400;”></p>
<p style=”font-weight: 400;”><strong>صبحانه چی بخوریم؟</strong></p>

<ul>
<li style=”font-weight: 400;”>۲ عدد تخم مرغ آب‌پز +‌قهوه یا چای‌ + ۱ عدد سیب</li>
<li style=”font-weight: 400;”>تخم مرغ‌ها را کامل بخورید و زرده‌ها را سرخود دور نریزید.</li>
<li style=”font-weight: 400;”>سیب را با میوه دیگری جایگزین نکنید.</li>
<li style=”font-weight: 400;”>سیب خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و در مقابل بیماری‌ها بیمه‌تان می‌کند.</li>
</ul>
<p style=”font-weight: 400;”></p>
<p style=”font-weight: 400;”><strong>ناهار چی بخوریم؟</strong></p>

<ul>
<li style=”font-weight: 400;”>گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب‌پز به مقدار دلخواه + سالاد فصل بدون سس مایونز + نصف لیوان آب کرفس</li>
<li style=”font-weight: 400;”>به جای آب کرفس نمی‌توانید کرفس بخورید.</li>
</ul>
<p style=”font-weight: 400;”></p>
<p style=”font-weight: 400;”><strong>شام چی بخوریم؟</strong></p>

<ul>
<li style=”font-weight: 400;”>گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب‌پز) سبزیجات تازه و جوانه‌ها + چای یا قهوه + لیمو ترش تازه</li>
<li style=”font-weight: 400;”>تعادل بین گوشت‌ها را رعایت کنید. اگر برای ناهار گوشت‌قرمز می‌خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید.</li>
<li style=”font-weight: 400;”>اگر یک شب گوشت قرمز می‌خورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید حتی اگر ماهی دوست ندارید.</li>
<li style=”font-weight: 400;”>وعده‌های غذایی این رژیم را باید بدون نان بخورید.</li>
</ul>
<p style=”font-weight: 400;”></p>
<p style=”font-weight: 400;”><strong>میان وعده چی بخوریم؟</strong></p>

<ul>
<li style=”font-weight: 400;”>۱ لیوان آب گوجه فرنگی یا شیر کم‌چرب یا یک عدد موز کوچک</li>
<li style=”font-weight: 400;”>این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.</li>
<li style=”font-weight: 400;”>به جای آب گوجه فرنگی نمی‌توانید خود گوجه را بخورید.</li>
<li style=”font-weight: 400;”>به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید.</li>
<li style=”font-weight: 400;”>موز هم به انقباض ماهیچه‌ای کمک می‌کند و هم متابولیسم بدنتان را افزایش می‌دهد.</li>
</ul>
<p style=”font-weight: 400;”><strong>روزانه حرکات ورزشی مناسب انجام دهید</strong></p>
<p style=”font-weight: 400;”>رسیدن به تناسب اندام  آب کردن شکم و پهلو و البته ران ها بدون انجام فعالیت های ورزشی تقریبا غیر ممکن است. در این بخش به معرفی بهترین حرکات ورزشی برای <a href=”https://gymito.com/blog/thin-belly-dr-oz/?utm_source=chicrank&amp;utm_medium=Advertorial”><strong>لاغری شکم</strong></a> اشاره خواهیم کرد.</p>
<p style=”font-weight: 400;”></p>
<p style=”font-weight: 400;”><strong>طناب زدن ورزش آب کردن شکم است</strong></p>
<p style=”font-weight: 400;”>طناب زدن، بهترین <a href=”https://gymito.com/blog/16-belly-workout/?utm_source=chicrank&amp;utm_medium=Advertorial”><strong>ورزش شکم</strong></a> برای اّب کردن چربی پهلو است.. طبق برآورد موسسات ملی سلامت آمریکا، هر ساعت طناب زدن، حدود ۵۷۰ کیلوکالری انرژی می‌سوزاند. این انرژی معادل انرژی مصرفی در ورزش دو با سرعت حدود ۱۰ کیلومتر در ساعت است که سرعت بالایی به حساب می‌‌آید.</p>
<p style=”font-weight: 400;”></p>
<p style=”font-weight: 400;”><strong>پلانک ورزش آب کردن شکم است</strong></p>
<p style=”font-weight: 400;”>یکی از دلایلی که پلانک را به یکی از بهترین حرکت‌ها تبدیل کرده است این است که شما را وادار می کند تا عضلات شکم را تا حد ممکن درگیر کنید تا تعادلتان حفظ شود. این حرکت ورزشی یکی از بهترین حرکات برای <a href=”https://gymito.com/blog/loose-fat-belly/?utm_source=chicrank&amp;utm_medium=Advertorial”><strong>آب کردن شکم</strong></a> است. برای انجام این حرکت ورزشی ابتدا بر روی شکم بخوابید سپس سعی کنید به کمک ساعد و آرنج بدن خود را از سطح زمین بلند کنید. همچنین این حرکت باعث تقویت کمر نیز خواهد شد.</p>
<p style=”font-weight: 400;”></p>
<p style=”font-weight: 400;”><strong>خم شدن به پهلو ورزش آب کردن شکم است</strong></p>
<p style=”font-weight: 400;”>یکی دیگر از تمرین‌های ساده برای سوزاندن چربی‌های شکم که بسیار تاثیر گذار و مفید است، حرکت ورزشی پهلو است. این حرکت ساده را می‌توان با یک جفت دمبل برای افزایش فشار بر پهلو انجام داد. برای انجام صحیح این حرکت از جانب به آرامی به سمت پایین بروید و سپس به وضعیت ایستاده برگردید، این حرکت را برای پهلوی مخالف هم انجام دهید.</p>
&nbsp;

<a href=”https://gymito.com/blog/how-to-loose-weight-fast/?utm_source=chicrank&amp;utm_medium=Advertorial”>منبع</a>



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *